Czy nadal możliwa jest wysyłka za granicę?
Nie wszystkie kody pocztowe w Austrii, we Włoszech i w Hiszpanii są w chwili obecnej obsługiwane przez firmy kurierskiej
Twoje zamówienie zostanie wysłane, jednak jego dostawa może nieoczekiwanie zostać wstrzymana przez firmę kurierską. W takim przypadku skontaktuj się z firmą kurierską.
Planowana data dostawy oraz informacje o ewentualnych opóźnieniach znajdziesz klikając w link do monitorowania statusu przesyłki.
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Jeśli masz pytania, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Dział Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00.
Skontaktuj się z nami:
- Formularz kontaktowy
- Telefon: +48 12 881 11 79
- Czat: Online chat
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 10:00 - 18:00
Poniedziałek 26 lutego otwarte od 11:00 - 18:00.
sobota i niedziela: zamknięte