Jestem objęty kwarantanną. Czy mogę dokonać zwrotu zamówionego produktu?
Każdy nasz klient może dokonać zwrotu zakupionych produktów do 30 dni od momentu odebrania przesyłki.
Jeśli jesteś objęty kwarantanną prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Postaramy się umówić kuriera po odbiór przesyłki w najbardziej dogodnym dla Ciebie terminie.
Jeśli masz pytania, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Dział Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00.
Skontaktuj się z nami:
- Formularz kontaktowy
- Telefon: +48 12 881 11 79
- Czat: Online chat
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 10:00 - 18:00
Poniedziałek 26 lutego otwarte od 11:00 - 18:00.
sobota i niedziela: zamknięte