Jestem objęty kwarantanną. Czy mogę dokonać zwrotu zamówionego produktu?

Każdy nasz klient może dokonać zwrotu zakupionych produktów do 30 dni od momentu odebrania przesyłki.
Jeśli jesteś objęty kwarantanną prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Postaramy się umówić kuriera po odbiór przesyłki w najbardziej dogodnym dla Ciebie terminie.

Jeśli masz pytania, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Dział Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00.

Skontaktuj się z nami:

Godziny otwarcia:
  • poniedziałek - piątek: 10:00 - 18:00
  • Poniedziałek 26 lutego otwarte od 11:00 - 18:00.
  • sobota i niedziela: zamknięte