Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

Nie jesteś do końca zadowolony z zamówionego produktu? Nie ma problemu, zawsze możesz zwrócić zamówienie na lampyiswiatlo. Po otrzymaniu zamówienia masz 30 dni na zarejestrowanie zwrotu. Można to w łatwy sposób zrobić na naszym portalu do zwrotów. Jeśli chcesz zwrócić artykuł, najpierw upewnij się, że jest on w oryginalnym stanie i opakowaniu (w miarę możliwości).

 

Do zarejestrowania zwrotu wymagany jest tylko numer zamówienia i kod pocztowy (adres z faktury). Następnie wybierasz produkty, które chcesz zwrócić, a etykieta wysyłkowa jest natychmiast wysłana na Twój adres e-mail. Mając tę etykietę, możesz nadać przesyłkę w punkcie DPD. Po zarejestrowaniu zwrotu masz 14 dni na nadanie paczki w punkcie DPD.

Za zwrot przesyłki zostanie naliczona opłata w wysokości 23,95 PLN zł za przesyłkę. Dowiedz się więcej o naszej polityce zrównoważonych zwrotów oraz dlaczego musisz opłacić koszt przesyłki zwrotnej.

Czy wystąpił problem z Twoim zamówieniem?

Jeśli produkt został dostarczony nieprawidłowo lub jest uszkodzony czy wadliwy prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Chcielibyśmy otrzymać zdjęcie i/lub opis uszkodzenia lub wady. Jeśli konieczny będzie odbiór nieprawidłowego lub uszkodzonego produktu umawiamy kuriera na nasz koszt, który odbierze od Państwa przesyłkę i dostarczy ją na adres ul. Zakopiańska 85, 30-418 Kraków.

Jeśli masz pytania, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Dział Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00.

Skontaktuj się z nami:

Godziny otwarcia:
  • poniedziałek - piątek: 10:00 - 18:00
  • sobota i niedziela: zamknięte